Help
Blokkade Authenticated SMTP  
Uw uitgaande e-mailverkeer via ‘Authenticated SMTP’ is geblokkeerd vanwege het feit dat er via uw e-mailaccount een groot aantal ongewenste berichten zijn verstuurd. Uw wachtwoord is uitgelekt waardoor dit misbruik heeft kunnen plaatsvinden. Dit kan zijn ontstaan doordat u gebruik maakt van een makkelijk te raden wachtwoord, of dat u hetzelfde wachtwoord voor meerdere diensten/websites gebruikt. Wij verzoeken u uw wachtwoord zo spoedig mogelijk te wijzigen via: Mijn KPN

Als gevolg van de blokkade kunt op dit moment geen e-mailberichten via Authenticated SMTP versturen.

Voor meer informatie over de blokkade en het indienen van een verzoek tot vrijgave verzoeken wij u (vanaf uw internetaansluiting) via e-mail contact met het KPN Abuse Team op te nemen. Het e-mailadres van het KPN Abuse Team is: abuse@kpn.com

Vermeldt in uw bericht tevens uw klantgegevens zoals uw klantnummer en uw postcode en huisnummer. U kunt hiervoor ook gebruik maken van Webmail.